24 december

Julafton idag! :D vart däremot inte alls som alla jular bruka se ut, och jag har nästan ingen julkänsla alls. De vart före första ingen sväng till pite till johanna åså, så jag har bara varit hemma och tråkat nu hela förmiddan typ;S lite släkt är ju här åså, vi har just ätit julbord. Men de är fan ingen jul utan kusinen mine, så jag väntar tålmodigt haha. Hon är i pite nu, och hon kommer hit om ungefär en timma med farmor och farfar åså:) Då dom har kommit blire nog att öppna alla julklappar, cant wait! Det är ju trots allt typ de roligaste haha. Senare mot kvällen blire nog massa mys och annat. Och Hanna ska sova här också, så de blir kul! =D Men nu ska jag gå och vara lite social mot dom andra, hare så bra och god jul !

ps. lite bilder kommer nog senaree;)


kusin, syster & jag.

Kommentarer
Postat av: Johannnnnaaa !

GUU SÅÅÅ KUUUUL!!!

MALLORCA med dig fan vilken bra julklapp :D

hahah satan vad jag var trött inatt alltså. Och visst även fast jag sovde här kommer jag ALDRIG fölåta dig för att ni inte komme till piteå :( hahaha lämna mig i stickit så där :( <3 puss gumman

2008-12-25 @ 11:18:50
URL: http://johannaluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0