Bio

Ikväll så var jag på bio med Ammee och Kim, vi såg twilight :) Amme hade redan sett den en gång, men jag ville se den så gärna och hon tyckte den var så bra, så hon var gullig och såg den med mig en till gång på bio haha;) Jag brukar typ inte tycka fantasy filmer är så jäkla bra, men den här var sjukt bra! Fyfan den är helt klart min favoritfilm. Jag är typ kär i den & i Edward (fast de går ju inte vara kär i en skådespelare!?) Haha nämen helt seriöst, damn! Trore blir att nöta den här filmen ett bra tag tills jag lessnar, om de nu går vill säga;)


Kommentarer
Postat av: kusssssin

Wiiiiie :D :D fan vad ball :]

och för en liten hemlis så har jag köpte två bio biljetter till denna fil till mig och älsk imorgon men han vet inte om det en :] har bara berättat att vi ska göra nå kul, en liten hemlis duvet hahaha så bäst för honom att han inte läser detta nu :D

TAGGGGGAAAA! (L)

2008-12-27 @ 03:02:09
URL: http:// johannaluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0