Fredag, piteå och fest

Idag har jag bara varit hemma, jag orkade inte fara till skolan för att fredagar är den sämsta dagen av alla och vi hade dessutom matteprov idag som jag inte kan ett skit av. Så jag har haft en lång skön sovmorgon jag=D
Har iaf just packat och gjort mig iordning litegrann, ska ner på stan och träffa Lina, Annie och Jena:) Och sen blire att ta bussen upp till pitee, party ikväll;D Jag är råtaggad! de sket sig ju med lokalen här i skeå, så då vare lika bra att fara till piteå=) lär ju bli minst lika kul!;) Tror Sarah och Tina kommer och möter mig på busstationen, annars lär jag inte hitta dit om jag inte har någon annan med mig från klassen förstås=) Blir att sova hos Tina sen också=) Men nu måste jag fara, mamma kommer hem snart och hon får itne veta att jag skippat skolan idag hehe(A) Ha så kul ikväll allihopa =D


En del av hvfr=D

Sötnosarna Tina & Sarah!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAha öjjj ;) babe bäst att du passar dig med vad du skriver på ofentliga ställen ;) akta så inte din kära kusin öppnar munnen och berättar för käre farbror janne ;)

2008-12-05 @ 19:12:08
URL: http:// johannaluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0