onsdag

Dagen började som vanligt toppen med försovning. Sen fattades de ju bara att jag skulle missa halv 10 bussen också.. istället för att fara hem igen, vänta en timma så liftade jag istället. Annies låtsasmamma Anna hämtade upp mig från snöstormen haha. Skitsnällt! Så kom inte så jävla sent iaf, halv 11 var jag på skolan (Y)
Då satte klippningen igång, kul som alltid=D men endå för lite tid tycker jag, vi borde hålla på mer med det.
Efter lunchen skulle vi gå igenom och repetera lite teori om loreals färger osv, och de tog inte så länge så fick sluta tidigare=) men då fick vi också en hemuppgift att läsa massa sidor och skriva frågor åde, de kände jag mindre pepp till om ja säger så;S men de är bara gilla läget. tror jag ska börja med de nu så jag fått de gjort.. hare!

 
hittade en fin liten bild på vår supervackra bok ,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0