party like a rockstar

Helgen vart jävligt lyckat, har haft hur kul som helst!
På fredan var vi då hos Tina med först 7 st från klassen och två andra, och sen kom de nåra killar dit också:)
Vi gjorde taccos och såg lite idol, men sen efter de var partyt igång. fyfan vilken kväll:D De var mycket dans, skratt och sen körde vi också "lite jag har aldrig". sen när alla hade farit väckte sarah och tina mig till liv och vi gick en sväng in mot staden på max bland annat=) Efter de gick vi hem och sovde.

På lördag så vaknade vi rätt så sent, åt lite taccos och sen for jag och sarah hem med bussen 5 över 4.
Senare på kvällen blev de en sväng till Kusmark. Där var jag med Lina, Annie, Gela, Elin, Gronken, Micke, Abbe och Rille=) Vi såg film osv, White noise troja den hette.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0