snart

..är skolan slut! enda enda fjuttig liten dag kvar. jag längtar så jäkla mke.
Imårn äre då bara datakunskap, egen hårvård och sedan julfesten med klassen och massa släkt.
Idag hade också egen hårvård, hela dagen! kul som fan=D Jag färgade först teffanis hår mer kallt och gjorde hennes effektslinga större och mörkare i luggen. Vart skitsnyggt! Sedan skulle hon också göra mitt hår, och först hade jag bara tänkt he i en färg som dämpar ner de rödaa.. men vart inte riktigt så. Nej vi körde på avfärgning så mitt hår först blev alldeles knalloranget, och färgade sen på en annan färg påde. sen hann vi inte göra så mke mer så just nu är jag typ ljusbrun=) men mer saker ska hända imårn, massvis med slingor och en nyansering på de. Haha så sjukt skönt att bli blond igen, och råvärt dessutom. Vi behöver ju inte pejja ett enda öre så man tjänar ju en hel del på de ekonomiskt om man säger så ;)

Och nu ikväll fick jag också vetaa, de blir förmodligen Mallorca i maaj :D (!!!)
Farmor bjuder mig, syrran och min älskade kusin Johanna på resan, fyfan så kul. längtar redan!
Tänk er bara sol, hav och värme, att ligga och steka på stranden med en drink i handen och ha mysiga kvällar..
FAN VA SOFT=)


Kommentarer
Postat av: Linn

Va tusan, jag ska också till mallorca i maj!! =D

2008-12-18 @ 22:41:38
URL: http://ljonsson.blogg.se/
Postat av: din ÄLSKADE syster

den 5 juni blir det syster lilla<3

2008-12-19 @ 15:11:36
URL: http://iiidalu.blogg.se/
Postat av: Hannnnnaa!!

Hahahaha FAAAN vad vi ska steeekaaaa!!

2008-12-25 @ 11:20:09
URL: http://johannaluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0