fredag

Sitter på skolan nu, vi har just ätit lunch och nu sitter jag och nördar mig här vid datorn.
Snart är det iaf matte, längtar inte om jag säger så;S fyfan. matte är seriöst det värsta ämne som finns. jag ska aldrig läsa matte b, aldrig. skulle bli glad om jag klarade matte a iaf!:)

Ikväll blire först att fara på edda och göra iordning inför tävlingen imårn, och efter de äre bara att skynda sig hem, duscha och göra sig klar för de är fest. Blir i stan i en lokal vid pro-lokalen med klassen och killarna i J20. eller de lär ju komma fler också. Blir kul=) Men synd så kan man ju inte vara ute för länge, tävlingen är ju imårn så jag måste upp tidigt på morgonen. Och då ska jag och amme också ställa oss och göra 100-200 mackor! haha jag lär ju inte vilja göra mackor på minst en vecka efter det;) Men tävligen kommer ju att bli kul, det är det alltid!=D

Här kommer några väldigt fina bilder från datakunskapen idag, tagna från våran
klassblogg;) (klicka här för att se den)



och sist men inte minst snyggingarna Jakki och Hanna! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0