lite att göra

Pratar du fortfarande med personen du kysste för första gången?
Ja det gör jag.

Har du sett din bästa vän gråta?
Jadå.

Vilka vitaminer tog du när du var liten?
kommer inte ihåg.

Vad åt du senast?
Kycklingsallad.

Har du fått någon komplimang idag?
Ja :)

Har du varit med i en rättegång?
Nejnej, men varit på en.

Är du polare med grannarna?
Självklart, sedan barndomen.

Vilka språk pratar din mamma?
Svenska kanske.

Vilka länder har du bott i?
Bara Sverige.

Senaste piercingen?
Sidan av läppen. men den är uttagen för längesen.

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
I går natt när jag skulle hem.

Gay?
Nix.

Har du däckat/spytt för att du druckit?
Spytt, men inte däckat.

Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Haha nae.

Har du varit på stranden?
Jaoja det har jag.

Har du haft en stalker?
Tror inte det.

Minns du dina/din musiklärares namn?
Karin, Peter & Magnus, jajamän!

Hur bra är din syn?
Inga fel på den.

Har du varit på ett party?
Antagligen.

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Skulle aldrig ens tänka tanken.

Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Vem är du?

Har du varit utomlands?
Gills finland och norge?

Har du sett din bästa vän naken?
Ja, det har jag.

Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Hans & Lindas :)

Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Hahaha jao det tror jag nog.

Var är dina syskon just nu?
Ida ser tv här i mitt rum och Marcus vet jag inte.

Vad var den senaste drömmen som du minns?
Att jag och johanna hade flyttat utomlands tillsammans och att vi gjorde helknasiga saker.

Vem ringde dig senast?
Mamma.

Vilken tid gick du upp imorse?
kl 7.

Vad ska du göra i helgen?
Det vet jag inte än, men vänner blire iaf :)

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Visst kommer du imorgon?

När var du riktigt sjuk senast?
Kommer inte ihåg.

Vem är den senaste kändisen du tog på?
Ingen aning, typ Marta vieira da Silva.

Vad finns i din bakficka?
Nothing.

Har du färglinser?
Nej, men skulle vilja ha:)

Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Jag låg vaken och försökte somna.

Vad är det första du gör på morgonen?
Öppnar ögonen.

Vad ska du göra efter det här?
Vet inte, de får jag se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0