Lördag

Börjar med att tacka för igår, var riktigt nice:)
Först såg vi idol hos hannawe med alex johan och pojjan och sedan drog vi vidare in till stan hos erik. där vare fest och vi träffade fanny hanna moa och massa fler. trevligt:) Sen for vi vidare till både frasses och max och matade lite stripsmeny. alltid gott ju=D Och efter det så vart de att fara till alex ett tag. haha vi såg nån helt sjuk film! Sedan vid 2 tiden bar de av hemåt mot kåge igen.


tidigare på dagen vart de också käk på frasses med hanna och steffi :)

Nu på dagen har jag varit på stan och äntligen köpt mig en jacka, de behövdes kan jag lova. haha den förra kunde man inte ens he igen. Sen fick jag lack & jeansleggings av mamma också. men dom får jag som en födelsedagspresent så det är bara att vänta. typiskt.. haha men jag får vara tacksam och glad endå ;)
Ikväll så ska jag amme lina annie elin chadaa moa alice osv fira gela hemma hos renström=D marängswisch och gosaker i högsta hugg, så skare va haha.  
De blir nog roligt!
btw , lägger in lite bilder sen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0