Måndag

Bussen från kg var sjukt sen idag så då missade jag bussen till JB. vad ska man säga. grattis ewe.
Istället för att komma försent på den enda lektion jag har idag (som jag har kommit försent till typ en miljon gånger) så sjukanmälde jag mig. Dom andra i klassen har ändå bad sen efter lunch och det får jag inte vara med på för min läkare så det var lika bra att fara hem. Dock finns det inte så mkt att göra här hemma. Men jag ska nog ta mig nåt att äta snart och kanske sova ett tag. Sov nästan bara 2 timmar inatt så jag är typ tröttare än tröttheten själv, haha.
Ikväll händer de iaf lite mer, då ska jag till sötnosen ammee=) de blir kul, as always!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0