måndag

Idag var jag tillbaka på skolan igen -efter 3 veckor.
Har haft apu på La Vogue i 2 veckor och sen har ju lovet vare nyss. rätt så jävla skönt att slippa skolan ett tag!
Dagen började iaf med att jag missade bussen till JB så jag kom en halvtimma försent. Bra start! Men sen har tiden bara rullat iväg. Svenskan gick skitfort och sen vare ju bara lunch och idrott.
Efter skolan for jag, sandra, hanna, hanna, stephanie, caroline och camilla på waynes och fikade, pratade lite.
Kladdkaka och smoothie satt bra i magen, haha. Sen äre nu förmodligen bestämt att vi ska hitta på nå mysigt på fredag med klassen, får väl se vad det blir men det blir säkert roligt=D
Och jaasi, nu sitter jag hemma och ska snart fara ner på stan igen för att träna dubbeln. Det behövs, de är ju som sakt tävling i helgen;) fyfan så kul. jag är råtaggad.
Ni får ju gärna komma och titta om ni vill de;D
peeace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0