Onsdag

Tänkte börja med att berätta lite från igår,var hos Hanna (omah ;)) med hannaw, sarah, camilla & caroline.
Sen kom de nåra killar från burträsk som va med och efter de kom också Johan och hans kompis för Johan skulle klippa sig. Sarah hade just innan dom kom klippt hannaw men nu skulle också hanna vara med och klippa=) vart riktigt bra!
Hade jättekul, vi måste ha mera såna & chips,glass,godis,färg och allt vare nu kan vara kvällar. hHaha!
Skulle hem med bussen sen och då fick vi åka med Johan till busstationen, som hade lånat Jimmie Ericssons aikbil. (dom är ju kusiner) så nu har man åkt hans bil åde heheh.

Idag kom Matrixbussen till skolan, kul som alltid=D idag köpte jag inte lika mycket som förra gången. nu blev det bara shampoo, balsam, pumpar, hårfärg, clips och byta slinghättan som var för stor. Så nu blev mamma lite gladare över prissumman, men ändå vart det drygt 700! tur att de inte är jag som betalar för då skulle jag vara pankare än pankast..
Och idag fick vi också våra saker från ikea till klassrummet, så det blev att inreda ett tag=) nu fick vi en soffa med massor av kuddar&filtar, bord, ljuslyktor och ljus, hyllor, tavlor & klädhängare. funkade fint kan ja lova!
Efter skolan vare tänkt de skulle vara träning, men de vart inte så. Följde istället med Amme hem och vi bakade kladdkaka och roade oss;D hahha, alltid lika kul!

men nu ska jag sova så jag är inte är så trött imårn, jag är ju taggad på att klippa! äntligen kör vi igång. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0