Söndag

Första advent, idag,  var på skyltsöndag i byske. haha de sög ganska så mkt!
Efter lite pizza på bianco så for jag hem igen. Ikväll har jag i stort sett gjort såhär mycket - inte ett jävla skit. med andra ord inte så jävla kul.. men nu när jag tittade runt lite på youtube så hittade jag den här videon från i somras. Vi hade varit på fest i byske och sen så satte vi utanför kiosken. Jag minns inte ett skit av vad det var som var så kul, men titta och hör - haha vilket skratt, de smittar av sig så jävulst! ganska söt kusin man har trots allt;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHHAHAH sjukt skratt!

2008-12-01 @ 23:00:36
Postat av: Anonym

HAHAHA vad hände nu (A)

ohhvem fan är detta nu då ;O hahaha hmmm!!!!

2008-12-05 @ 19:14:18
URL: http:// johannaluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0