Söndag

Kunde inte följa med till Ikea idag så jag har i stort sett bara suttit och tråkat hemma. inte de roligaste som finns precis;S
Sen har jag nyss tittat på dom nya andra avenyn avsnitten också (jag är typ beroende troja haha). Trodde dock att david ändå skulle vara pappan, men sedär, så vare ju inte riktigt. eller kanske testet ljuger. får väl se i avsnitten som kommer- nästa söndag! fyfan, dom skulle verkligen komma oftare.
hah men nog om de nu. För typ första gången så längtar jag tillbaka till skolan efter en helg, inte till själva lektionerna men till bridzen . inte dåli klass man har ändå! ni är bäst.


hanna, emma, hanna, jakki, jag och fannsan från festen förra helgen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0