tisdag

Så sjukt skönt med sovmorgon idag! Klockan är 25 över 3 och jag sitter fortfarande i pyjamas, hehe. Vi har ju bara engelska på tisdagar och idag skulle vi inte ha det så vi är helt lediga=D fast då fick vi iofs en hemuppgift att kolla på en film och sedan göra en recention om den och redovisa nästa tisdag, så kunde ju varit bättre. Har ingen aning om vad jag ska se för film ,menmen de får lov att funka vare nu än blir:)
Ikväll ska jag kanske fara och träna på friskvårds, eller om jag orkar. Det känns jobbigt att åka in till stan så kanske ringer nån kompis istället och går en prommis eller nåt. haha får väl se:) Men nu ska jag gå och göra mig klar för dagen och leta bland filmer. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0