Tisdag

Hade bara engelska idag så de var skönt. Men därmot kan jag inte säga att de va roligt som vi ska hålla på med nu i 2-3 veckor. Vi ska hitta på nån roadtrip i ett engelsktalande land, YEY.
Efter skolan hann jag gå på stan ett litet tag med tjejerna, men hittade inte nått. Sen vare bara att ta bussen hem och fara till tandläkarn. Tur så gick de väldarns snabbt iaf. (tror inte jag är ensam om att inte tycka om att gå till tandläkarn) haha

Sen måste jag höra om de är någon som är intresserad av att gå modevisning på lördag kl 21 på e-4an?
Det saknas tydligen "modeller", ca 8 st. Det är rocktema och du kommer isf att bli sminkad av make up artister och få håret gjort av Camilla, Caroline & Moa i min klass (går frisör). Det kommer att vara för gymnasie-elever. Enda kruxet är att du förmodligen måste ha dina egna kläder, så har du inga kanske man kan låna mellan kompisar eller nåt. Men det är ju en kul grej iaf. Så är du intresserad är det bara att höra av sig:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0