Tisdag

Jävlar så skönt med sovmorgon! Resten av klassen var på boda borg nu på förmiddan, och själv så fick man ju inte vara med så jag låg och sov till halv 2. inte dåligt de inte, fast självklart skulle de varit roligare att fara på boda borg. menmen..
Nu har jag iaf just gjort mig klar för ikväll är klassen bjuden på en visning som frisörföretagarna har anordnat. Vi ska först till skolan där före 5 och äta sallad och fixa till oss. Sen bär de av till stan och där börjar först minglet kl 18.00 och sen själva visningen kl 19.00. Ska bli skitkul att se! Fast jag har redan sett ungefär hur två stycken frisyrer ska se ut som Rebecca gjorde på Petra och Julia när jag var på min apu. Så grymt duktig hon är! Hoppas att alla är lika duktiga som hon haha;) pz .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0