Alla saker är svåra innan de blir enkla

Var verkligen skönt att vara ute och gå med hanna :) Broarna runt gick vi, eller bron runt kanske man ska säga haha. Så då fick man sig då över en timmas motion. Senare ikväll for jag till Moa och var med hon, Hanna & Jena. Hade de bara mys, snackade och såg repris av ballar av stål och självklart AA. Chips och popcorn fanns på plats, men Hanna hade med sig ett päron ist och jag åt ingenting. Haha duktigt! Får se hur de ska gå med nyttigheterna och träningen framöver.. Mamma har iaf sagt att jag får ett nytt klädesplagg för varje kilo jag tappar. Och vad ska man säga om det då? Inte direkt dåligt såå, NU TAGGAR JAG förfan!


Kommentarer
Postat av: sis

mami är söt.

2009-04-22 @ 19:28:02
URL: http://iiidalu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0