Den som lever får se

Igår hade jag riktigt roligt. Dagen började med att vi for till skolan och fixade allas hår. Sen fick vi kolla på både genrepet och sen båda visningarna. Var rikigt kul att se, speciellt Lisa & Klas som var brudpar. Hur fina var dom inte?:) Aja, sen gick jag väl runt lite där på KGB och sedan kom Ammee och vi drog hem till mig och började att göra oss klara för kvällen. Då dök också annie upp, och lite senare även Danne. Efter middagen så bar det av till Byske. Grillning, fest och massa mys var det som hände under kvällen. Eller natten kan man nog också säga, för vid typ halv 3 var jag hemma.
Bjussar på några bilder från dagen :)





love u girls♥

Kommentarer
Postat av: annie

KÄRLEK till er brudar!

2009-04-05 @ 20:16:18
Postat av: ida

nämen, i mitt rum ser jag ,

2009-04-06 @ 17:12:12
URL: http://iiidalu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0