Det är sättet du ler och sättet som du ser på mig när jag känner mig vilsen och blå

Somnade inte förän 3 inatt. Fast det har nog sin anledning också.. Hur som helst så vaknade jag ändå pigg halv 6 imårse. Kunde inte somna om, så det var lika bra att stiga upp och göra sig iordning. Första dagen på skolan har ändå varit helt okej, inte så dryga lektioner alls idag. Och det är alltid lika skönt att komma tillbaka till klassen! Har just komme in från det härliga vädret, och sen väntar innebandy på idrotten. Ryktas att det inte börjar förän kvart över 2? Känns lite drygt att  bara sitta här tills det börjar. Har nästan lust att åka in till stan och kolla om det finns nå fint på stan istället. Måste ändå in dit efter skolan och fixa pass. Men som jag ser ut hade jag hellre gjort det en annan dag, haha. Aja, får väl leva med att se ut som en riskatt på kortet om inte annat. Sen ikväll ska jag ut på en prommis med hanna också, ser jag faktiskt fram emot för det blir säkert härligt. Specielt om vädret håller i sig. kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0