Det händer ingenting om man inte gör någonting

Vart inte att jag var med Amme ikväll, för den filuren var så jäkla trött. Men så blir det ju om man är vaken hela natten haha. Istället så gjorde Lina, Jena, Moa och Chadaa mig sällskap ikväll. Vi satt och grillade korv, pinnbröd & mashmallows (hur fan stavas de?) nere vid älven. Riktigt mys var det! Och sen gick vi upp till Moa igen och satte på en film åså. Haha nu kommer jag inte ens ihåg vad den hette, men det var en gammal jävel iaf! Och sen efter tag så tog vi mopparna (ja du läste rätt, jag körde moppe idag för första gången på evigheter) hemåt igen! Kändes ju lagom skönt att slippa gå eller cykla kan jag lova. Haha fan vad lat jag är, men det är ingen nyhet. Är ju skönt att de smält så pass mycket snö nu också. Känns att sommaren är på G snart. Eller snart och snart, är väl ett tag kvar men faktiskt inte allt för länge. Nä fyfan vad jag längtar. Inget klår sommaren, så är det bara!

Fick också hem mina kläder från Ginatricot idag. Jävlar vad nöjd jag är. Allt passade finemang! Och jeansjackan lär nog användas galet mycket framöver. Snyggare irl var den också dessutom!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0