Fantasi är intelligens som roar sig

Har just duschat och smörjt in mig med bus. Så nu har jag tänkt fuska lite och bli brun haha. Annars ikv så har jag varit i stan och tränat, varit på trivseln och gjort egna smycken på e-4an;) Var faktiskt sjukt kul med lite pyssel. Vart väl dock inte direkt som köpes haha, men det är bara kul med lite annorlunda och jag vart typ ändå rätt så nöjd ändå med armbandet och örhängena :) Sen när jag skulle ta hem cykeln från kansliet så fanns den inte där. Faan, den är alltså stulen.. igen! Skärpning ewe, nu måste jag fan lära mig att låsa cyklarna också nån jävla gång. Menmen, nu finns de inte så mke annat att göra än att fara runt litegrann och kolla om den finns nånstans i närheten. Förra gången hittade jag den i ersmark, undra vars den kan befinna sig denna gång? Om du eller någon annan ser den så kan ni ju alltid slå en pling! Är en grön gammal puch-herrcykel hehe.
Nu ska jag sova, eller så småningom iaf. Godnatt mina vänner!;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0