Mycket glädje, lite pengar

Kl 6 imårse ringde väckaren och det var bara att stiga upp, för kl 7 skulle jag iväg till Amme och sedan vidare till Umeå för att kolla på danstävlingen. Kunde ju inte tävla själv den här gången för Johns knä vill inte bli bättre :/ Menmen, det var då kul att titta på alla duktiga dansare, heja på alla i klubben åså :) Det som var mindre kul av dagen var väl när tävlingen var slut och de var dags för käk. Då gick vi in på en pizzeria och satte oss, fick menyn åså. Och vafan ser vi? Att alla jävla pizzor kostar 90 kr eller mer. Det var då den dyraste jävla pizzan jag har ätit kan jag lova. Ville inte gå ihop med min ekonomi heller så jag var tvungen att låna pengar. Eller först ville jag och amme bara vända på klacken och dra därifrån, men nä det var tydligen oförskämt så vi fick sitta kvar på våra rumpor.  Vad skulle man dricka då? Vatten tänkte vi, så vi sparar på pengarna. Men nä då ska tydligen vattnet också kosta. Så då vart vi negg och sket i det helt. Men slutade dock ändå med att vi drack upp Marias vatten haha. Så vare med det, och aldrig mer ska jag då sätta foten där igen. Om jag inte helt plötsligt skulle bli rik eller vågar ta en springnota vill säga..

Ikväll har jag ingen aning om vad som händer, är öppen för förslag! over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0