Kan man vara glad åt lite har man mycket att vara glad åt

Vilken skön dag! För det första så lyste solen idag när jag vaknade, och resten av dan har bara varit allmänt nice:) Hade bara frisörteknik idag och vi fick testa att permanenta på riktigt denna gång. Fast några hann inte göra klart (inte jag heller) så det blir att fortsätta imårn när alla andra har egen hårvård. Känns ju kanske lite surt, för jag hade verkligen velat färga håret och nyansera det igen. Men det är väl bara att jobba på så snabbt man kan så kanske man förhoppningsvis hinner med det efter permanentningen!:) Sen efter skolan så gick jag på stan med lite olika personer haha, först sarah, alex och agge, sen träffade jag matte och var med han ett bra tag, sen gick jag på stan med sara tills mamma skulle komma till stan. Då vart det lite shopping som mamma var snäll och betalade. tackaaar:) Och efter de skulle vi iväg till mormor&morfar på kalaas. Tog mig då en sväng upp på vinden och hittade lite saker. Dock fick inte allt följa med hem..


Från ginatricot.


Mormors gamla stentvättade jeanskjol.

Nu ska jag klippa brorsan, hade!

Kommentarer
Postat av: elin

jag har också en sån där tröja fast i gulrandig. superfina! Jeanskjolen var också riktigt snygg. Det är så roligt att allt mode kommer tillbaka, eller hur?



Kika gärna in min blogg! kram:)

2009-04-30 @ 14:03:56
URL: http://blondiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0