Kom sommar

Så fort jag vaknade sprang jag ut och satte mig och solade i bikinin. Guudarns så härligt. Satt där i värmen i över 2 timmar, så lite färg har allt fått mig nu. Inte så mke kanske, menmen.. Nu ska jag ta mig nåt i magen och sen ska jag bege mig till Ammee. Hörde att hon och micke skulle sätta upp studsmattan så det blir nog att hoppa litegrann, och sen ska vi sola lite till. Visst, solen tar ju inte alls på lika mycket nu den här tiden men det är ju sjukt härligt såatt de finns inte. Längtar bara tills man kan ta sig ett dopp i havet också. Fast det är nog ett bra tag kvar innan jag kommer att göra det, för skulle man göra det nu så skulle man nog med stor säkerhet frysa häcken av sig!


"amme med e" ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0