Gillar läget

Nu sitter jag i hannas mormor & morfars lägenhet. Jävlar så fin den är! Typ utsikt över hela stan också.. inte dåligt alls:)
Hanna är i duschen nu så jag intog datorn! Snart kommer nog också Alex hit :) Det blir väl att fixa till sig lite till sen för det vart lite bråttom för mig innan jag skulle fara. Cyklade som en jävla dåre till bussen som jag missade, men som tur var gick det en från kansliet strax därefter. Och mitt i all stress så glömde jag mobilen hemma också dessutom. Så jag fick chansa mig fram hit till lägenheten, har ju aldrig varit här förr så. Men det gick ändå, och jag hade tur att Hanna och Jonas just for när jag kom, för annars hade jag inte kommit mig in genom porten haha. Nää men nu orkar jag inte skriva så mke mer. Till kvällen blir det iaf middag och party i Sarahs kvartersgård :) hade!


Ute på altanen. Här är erica på bild;)

Kommentarer
Postat av: erica

Haha :D snyggt ewe ;D Ha en trevlig kväll! puss

2009-04-24 @ 19:15:14
URL: http://ericagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0