Tiden är vad vi gör den till

Nu är schemat ändrat så vi slutar kvart i 2 hädanefter varje onsdag. Skönt! Efter skolan så for jag, Hanna och Sarah på ica och köpte festis, vindruvor och naturgodis och sen gick vi ner till älven och satte oss för att plugga. Men pluggning vet jag väl inte riktigt om man kan säga att det vart. Mest bara snack åså. Sen efter ett tag så kom Alex och Agge också förbi och gjorde oss sällskap. Så där satt vi i solen och stekte. Fyfan, har aldrig varit så härligt väder som det var idag! Man kunde ju till och med vara utan jacka utan att frysa. Inte alls illa :) Men nu ska jag köra med crosstrainern en stund och sen börja plugga pårikt så att det förhoppningsvis inte blir ett IG för mig imårn..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0