what to do?

Jahapp, ändrade planer för kvällen. Har absolut inget att hitta på just nu. Inte särskilt roligt, och speciellt inte nu när man bara suttit hemma i flera dagar så vill man ju bara göra något kul! Aja, man får väl se vad som händer antar jag :) Förhoppningsvis dör jag väl inte av en till kväll ensam hemma..

Har hursomhelst beställt lite kläder från Gina nu, så nu väntar jag bara på att dom ska komma. Vart väl inte så mke, men några saker iaf :) Tack och lov så kunde mamma bidra med pengar också, för annars hade jag inte haft några pengar kvar alls. Haha men det känns iaf riktigt skönt med påfyllning i garderoben, för det behövs kan jag lova. Och mc-jeansjackan hade äntligen kommit in igen så nu slog jag till direkt. Och då får man väl bara hålla tummarna på att den passar också. tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0