För det levande hjärtat är varje dag ny



Jooodå, tro det eller ej men jag evelina lundgren ställde mig och tränade på en sån här rolig sak det första jag gjorde imårse. Kändes drygt som fan, men känns ju bra efteråt iaf. Och + att jag behöver träningen, det är då en sak som är säker haha. Nu ska jag försöka köra med crosstrainern 2 ggr per dag, men man får väl se hur det bli med den saken. Ni som känner mig vet att jag alltid faller tillbaka i gamla vanor igen. Eller det funkar kanske dom första dagarna, men sen.. nä då har jag en förmåga att inte ha orken längre. Får väl se hur det kommer att gå denna gång!

Nu väntar duschen och sen ska jag kika runt på alla jävla webshopar som finns och kolla om jag hittar mig nå kläder till utlandet. En bikini är nog också välbehövlig? fred ut

Kommentarer
Postat av: anna

glöm inte att säg till om du ska beställa nånstansifrån kanske vi kan besälla tsm!

2009-04-17 @ 15:34:22
Postat av: J

Öjj<! hahaha helvete vi ska ju vara super snygga i mallis så bara å träna järnet ;)

2009-04-18 @ 00:18:55
URL: http:// johannaluu.blogg.se/
Postat av: oj

haha menade vi båda ska träna järnet å du måste fan peppa mig för går åt helvete :( hahahah EMO!

2009-04-18 @ 00:19:35
URL: http:// johannaluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0