Tala långsamt men tänk snabbt

Okej, nu har jag blivit bedd att uppdatera här i bloggen lite oftare. Såå, jag får väl lov att göra det då haha. Så nu får ni lite information (väldigt rolig....) om vad jag haft för mig idag:
- Vaknat hos Amme
- Kört moppe hem och gjort mig klar
- Åkt ner till stan
- Färgat & Klippt mommes hår
- Varit med annaapanna & käkat chokladpudding
- Tränat (dansat med ammee)
- Varit med annap, panter och jorun!
- Socialdruckit (jag smakaba) & kedjerökt

- Sett ett program på tv om barn som har problem med vikt och utséendefixering (bara sjukt!)
- Kört lite på crosstrainern när jag kom hem

Deet var typ allt.. såå nu säger jag som anna, puss och kram cykelram.
btw! besök tjejernas nya blogg. -Bra skit!

Kommentarer
Postat av: the girls

Riktigt trevligt var det igårkväll. Tycker vi gör om det snart?=)

2009-04-17 @ 13:40:50
URL: http://lightmymalle.blogg.se/
Postat av: jorun

instämmer=)

2009-04-18 @ 21:09:08
URL: http://lightmymalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0