Vägen blir till medan du går

Känner mig lite bättre idag, har ingen feber men förkylningen har inte gått över. Hade tänkt fara till skolan, men självklart ska jag ju försova mig till den ända lektionen vi har. vääärt. -nae. Menmen. Hanna ringde mig där vid tolv och sa att vi skulle fara till kågeskolan och prata lite om frisyrerna som ska göras imårn på modellerna till modevisningen på KGB! Så vi for dit, träffade alla och gick även och snackade med lite gamla lärare. Var ju ett tag sen sist så det var kul att träffa dom igen :) Men så imårn blir det iaf att stiga upp tidigt och vara på plats kl 8. Tror dock inte att vi kommer att hinna med alla genom att dom är 28 modeller och det bara är Hanna, Sarah, Tina, jag och förmodligen två till som ska göra frisyrerna. Menmen, man får väl göra så gott man kan och ser hur många man hinner. Huvudsaken är iaf att Lisa som ska vara brud får sig en snygg frisyr haha;D Nämen, nu ska jag göra mig iordning och sen bär det av till Bureå :)

Pz haha

Kommentarer
Postat av: "Anonym" ;)

Hej snyggast ;]

2009-04-06 @ 21:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0