Njut av livet, det går inte i repris

UNDERBART väder! Har sommarkänslor i hela kroppen nu och allt känns så sjukt jävla bra. Satt ute och solade i bara bikini och shorts imårse, och det var ju nästan såatt man svettades. Jävlar så härligt! Sen for jag förbi farmor&farfar och fikade, klippte farmor åså. Så nu har jag just kommit hem och är 200 kr rikare. Satt ju RÄTT fint!

Justja, tänkte berätta lite från igår också :) Vi började först i Sarahs kvartersgård och åt, drack och hade de mysigt.  Jag hade inte ens tänkt dricka igår, men det ändrades snabbt haha. Sedan for jag, Hanna och Alex till urs ett tag till Micke som fyllde 18. Där var det partaj och dans som gällde. Men vi hann inte vara där så länge förän alla skulle fara så det var bara att åka tillbaka till lokalen. Då hade de kommit mer folk så vi var där ett tag. Sen städade vi lite snabbt och tog cyklarna till en annan lokal vid norrvalla. Riktigt nice var det där, och kul att träffa massa folk! :) Sen begav vi oss vidare igen, den här gången till martinsson. Och där var vi resten av kvällen tills den avslutades på max. Kan verkligen inte säga att det var en tråkig kväll, nä fifan så kul det var! tack allihooopa.

Nu väntas det grillat och sen ska jag börja göra mig klar pårikt. Ikväll befinner jag mig förmodligen i stan med mina favorittjejer och några andra!  Blir nog också allt annat än tråkigt så jag är taggad :) ciao


puss♥

Kommentarer
Postat av: kusin

öjjj du kan ju inte fara till farmor utan att säga till mig ;)

2009-04-26 @ 19:09:32
URL: http://johannaluu.blogg.se/
Postat av: annie

love to A&E

2009-04-28 @ 11:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0