Den som aldrig gjort ett misstag har aldrig prövat något nytt

Början av gårdagen var väl inte den bästa, blev en massa stress och endel saker ville helt enkelt inte gå vägen. MEN lite senare så tog jag och annie oss iaf iväg till urs där vi träffade manne, kippe, gebeh, bene, ankaa osv. Då vände våran kväll med andra ord, för det var riktigt kul :) Blev allt från volleyboll till kurragömma haha. Sen idag så komme hanna & linzan och gjorde mig och annie sällskap. Vad vi gjorde får förbli våran hemlis, mer säger jag inte om den saken. Och nu på kvällen befann jag mig i stugan och har bara ta't de lugnt. Kan ju vara skönt det också ibland:)

Igår fick också syrran äntligen sitt hår blondare (tillslut efter allt tjat på mig)

Kommentarer
Postat av: annie

HIhi måste göras om

2009-08-13 @ 13:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0