Det är alltid för tidigt att ge upp

Igår spenderade jag kvällen med både några från klassen och lite annat folk i åhmans lya med film och mys :) Och idag var vi igentligen lediga, men det vart att fara på skolan en sväng ändå eftersom att frisörbussen kom idag. Köpte väl inte så himlarns mycket tyckte jag, men ändå kostade det mig (eller pappa) över tusenlappen. Sen så skulle vi också äntligen få tillbaka datorerna idag, men min vare nå fel på (är inte ens förvånad, alltid ska det va nåt när det gäller mig) så jag lär väl kanske få min nån gång till veckan får jag hoppas på. Saknar den ju som tuuusiken. Kändes inte ens lite värt att lämna in den över sommarn!! Aja, nu ska jag ut i det inte så varma höst(?)vädret och ta mig en prommis. pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0