Det är den underligaste av saker när man träffar någon som inte stjäl ens skugga

Vaknade imårse av att mamma väckte mig och sa att vi skulle till piteå och shoppa idag (vilket vi egentligen skulle göra igår). Så det var ju skönt att det blev av iaf, för jag behövde mig rent lite påfyllning i garderoben och det vart det också minsann. Mamma var gullig och köpte mig 5 nya klädesplagg och lite andra småsaker, så det känns super!:) Känner mig dock lite dum att jag inte kan betala för mina grejer själv, men så blir det när man varken har sommarjobbat eller får pengar på annat sätt tyvääärr. Så ett stort tack ska du iaf ha mami♥

Nu väntas det grilllat - mums! och sen så ska jag fixa till mig lite innan jag far ner till stan, eller till annie rättare sakt:) men större delen av kvällen kommer vi nog att vara i stan med folk, och sen så far vi tillbaka och sover i annies egna "etta" ;) seeya!

Kommentarer
Postat av: Anonym

MED THE WORLDS GREATEST!

2009-08-29 @ 19:18:28
URL: http://annieebjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0