En god början blir ett gott slut

Gilla fan skolan starkt just nu! Haha och det trodde jag verkligen aldrig att jag skulle säga, men så äreee. Håller det i sig såhär kan det faktiskt bli ett jävligt bra år!! Och Susanne (Som jobbar på La Vogue där jag har haft/har min apu) ska tydligen vara våran lärare nu på måndagar ända fram tills Sara blir mammaledig och då tar hon över helt. Känns inte alls lika tråkigt då att Sara lämnar oss ett tag måste jag säga, nu när jag vet med all säkerhet att det kommer bli kanon med Susanne. Och klassen är lika härlig som alltid:):):)

Haha men nu blire inge mer snack om skolan. Snart kommer iaf Amme, Hanna och Linzan hit så vi ska väl hitta på något kul förhoppningsvis! Adiós


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0