I evighetens perspektiv är ögonblicket som ett liv



Nu är jag hemma från gullzorsand. Jag Hanna & Linzan tog båten dit imårse och gode härligt kan jag lova att det var. Lite senare kom också Norris, JG, Böörne, Sofie, Pontus, Oscar, Lind och Petter. (Tror jag fick med alla där?) Så vi fick oss lite sällskap :)

Om ett tag kommer Amme och då ska vi sen dra vidare till Bastu med Hanna, Linzan osvosv=) Verkar som att det kommer bli grillning, badning och kanske ringåkning - med andra ord, sehr gut!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan ewe, du jag undrar om du är det som fixat eran header på din och amandas blogg?

Om du är bra på sånt, skulle du snälla rara kunna hjälpa mig med mig!?<3 tacksam om du svarar som ett inlägg på min blogg! kram!

2009-08-04 @ 00:48:03
URL: http://nelliiiiee.blogg.se/
Postat av: Anonym

finner inte ord för bilden alltså

2009-08-04 @ 16:50:36
URL: http://linneahf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0