Livet ger oss tillbaka det vi ger till andra

Blev att vi började med att vara i urs med en massa trevliga killar igår, sedan drog vi vidare till staden för att svänga förbi kyrkholmen. Var väl en hel del folk där men det var då grymt mycket roligare i urs så ett tag efter alla andra vi var med tidigare farit tillbaka så begav oss även jag, annie och gebeh dit. Vi hamnade sen hos kippe där jag, annie och gebeh skulle sova, men mycket sovade kan jag väl inte direkt påstå att det blev.

Vi kom hem till mig vid halv 12 imårse och sen sovde jag och annie till kl 5 så vi har i stort sett sovit bort hela den här dagen. Känner mig lite sliten så ikväll blir det bara en hemmakväll. Haha kul ska jag ha den sista lördagen det här sommarlovet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0