Man borde egentligen inte tala om sin lycka, olyckan kan stå och lyssna

Jag kan seriöst inte vara gladare just nu! För det första så har Therése slutat för gott (finally) och bara det gör typ att jag vill hoppa av glädje. Och för det andra så har vi egen hårvård imorgon vilket betyder att jag kan göra något åt min hårfärg! Blir väl ingen drastisk förändring, men jag ska nog bli någon nyans mörkare eller så hade jag tänkt. Får hoppas att det blir bra iaf:)

Förövrigt så har det bara varit kul på skolan, vi har fått fixa till en massa i salongen, inrett vårat klassrum -vart kanon! och som grädde på moset bjöds det också på gott fika. Känns skönt att vara tillbaka med er sagofeare efter en hel sommar, för man får sig minsann alltid ett gott skratt när man är med er.

Såhär kul hade steff & fannsan på skolan i vintras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0