Fredag

Dagen började med att jag fick hämtning av norris, sjukt skönt att slippa ta bussen kan jag lova=) Hanna skulle också med, med hennes packning till Malå! Hon och massa andra åkte dit idag efter skolan. Fy fan så kul! Jag kan inte säga att jag inte är avis. Jag skulle också ha viljat farit dit, men det går ju inte ihop med tävlingen. Men ska väl inte deppa för de, för att tävla är ju sjukt kul det med! + att det ju faktiskt går att åka till Malå fler gånger också:) Sen efter skolan så gick jag på stan en sväng. Jag hade inte tänkt köpa nåt men jag kunde inte låta bli att köpa ett zebralinne och en vit korkort pösig t-shirt. Så nu äger jag nästan inte ett öre. Känns ju bra. nooot.

Ikväll bär det av till Urs till Annie med Jena och kanske nån fler:) och nu ska jag göra bort packningen till imårn. so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0