Fredag

Hade bara bild idag så jag slutade tidigt och gick på stan ett tag med sara:) Jag hade hittat 3 stycken gamla hundringar hemma, så jag for banken också och kollade om man kunde växla till nya. Och det kunde man allt, så då blev jag 300 kr rikare och kan ju inte säga att det kändes dåligt!:) Köpte mig sen då lite smink och solbrillor till sommarn. Och nu är då typ pengarna nästan slut, men det gör ingenting för det känns inte som att jag förlorat ett piss hah.

Kvällens planer är Moas 18-års fest :)Sitter nu och väntar på att kunna hoppa in i duschen, men för stunden finns det inget varmvatten vilket suger ganska hårt eftersom jag ska vara i Kågeäng där vid 6. Men tyvärr så kommer det nog bli lite senare, för jag har inte ens ätit än. Hoppas bara det inte blir allt för sent, för där vid 10 ska typ alla på krogen. Men då ska jag stanna kvar och vara med älsklingsamme och jennifer:D Än så länge är vi ju försmå, men nästa år, ja då jävlar haha!
Är taggad till 100 iaf, så jag hoppas det blir en toppenkväll! pusskram


Bild från våran första klassfest. Nu är äntligen odd fellow bokad också! Dock inte förän i maj, men jag längtar redan=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0