fredag

När jag vaknade imårse kallsvettades jag och var yr. Hade nästan 39 graders feber. Skitkul.. nae inte ens lite. Varför ska man bli sjuk just nu när det blir helg? Kanske kan ha nåt att göra med att det är fredag den 13de idag, vem vet. Så jävla typiskt iaf. Har just kommit hem från läkarn nu också, för värken i örat har kommit tillbaka, men det var tydligen inte lika farligt som förra gången. Var då tur det iaf, för jag vägrar att äta pencillin en gång till. Men känns endå rätt så förjävligt. Så fort jag åker på en förkylning ska jag få feber och annat shit också. yeeey

Inte riktigt såhär glad just nu.

Kommentarer
Postat av: moa

krya på dig :)!

2009-02-13 @ 16:48:37
URL: http://moaahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0