i wanna be loved by you

Gick som sagt på stan efter skolan. Köpte mig en ny foundation och ett jättefint marilyn monroe linne. Sen hade jag tänkt ta kvart över 4an hem, men är det en sak jag är bra på så är det ju att missa bussar. Så jag fick vara kvar på stan. Då var mamma syrran osv där. Så jag tog mig en sväng med dom för första gången på tusen år typ. Men det var det värt! Hittade nämligen massa saker på stan och då fick jag också ett par röda chinos, en tee och jeansväst av mamma. + pizza på dallas sen. yummiie:)

Men nu ska jag börja göra ett nytt cv, måste söka sommajobb! Får jag inget vet jag inte vad jag gör. Skulle ha varit ute lite bättre i tid, men bättre sent än aldrig iaf.

dagens shopping


Kommentarer
Postat av: Anonym

vars har di köpt marilyn monroe linnet ? skita snyggt!

2009-02-18 @ 23:13:53
URL: http://jaacki.blogg.se/
Postat av: Haggz

Vart köpte du det svarta linnet Eve! AWSOME! :) Älskar din blogg btw :)

2009-02-24 @ 17:03:59
URL: http://haggie.bloggspace.se
Postat av: ewe

Köpte det på H&M :) och taack så mkt! till er båda=)

2009-02-24 @ 19:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0