Onsdag

Idag är en bra dag. Vi har haft frisörteknik hela förmiddagen nu och klippt. (fortsatte med klippkörkortet). Och nu efter lunchen blir det ännu mer klippning. Helt perfekt. Jag älskar onsdagar, det är helt klart den bästa skoldagen. Sen när vi slutar ska jag på stan och strosa runt. Har inte så mycket pengar nu, men jag ser väl om jag hittar nåt. Hoppas på det iaf:)

En annan sak som händer idag är att mamma äntligen ska köpa hem en crosstrainer. Så jag antar att jag kommer att köra lite träning ikväll, ett tag iaf. Jag måste fan börja köra med den flera dagar i veckan framöver, för jag tror jag kan vara den mest otränade människan på våran jord. Inget skämt!

Have a nice day:D pusskram

Bara en fin bild jag hittade. Jackan mekar mitt i natten före våran "underbara" cykeltur!

Kommentarer
Postat av: hw

du är utmanad, kolla min blogg:)

2009-02-18 @ 17:35:37
URL: http://hws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0