söndag

Jävlar vad helgen har gått fort! For till Ö-vik igår kl 7 på morgonen och kom hem till amme typ 11 på kvällen. Vi hade absolut inga förväntningar på hur det skulle gå tävlingen, eller trodde typ att vi skulle komma sist. Meen icket! haha 10 plats kom vi på, så vi klådde ändå några par;) Är helnöjd, för det var ju ändå bara en kul grej=) Sen när tävlingen var över vart de käk och åka buss hem igen. Jag sovde hos Amanda inatt för jag orkade inte fara hem. Mycke roligare där ju:) Fast vi somnade ganska fort när vi väl var hemma, vi var så jävla trötta! Sovde nästan till 1 idag. Så nu är man då pigg iaf.
Ikväll ska jag och Lina ta oss en prommis till ers till Annie:) Så nu ska jag ta mig lite mat i magen och göra mig klar. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0