söndag

Har kommit hem från annapanna, och just nu gör jag nadaa. Har verkligen astråkigt. Men jag är lite småsugen på att se nån mer dansfilm om jag hittar någon bra. Jag och anna såg nämligen en såådan innan jag for. Centre stage turn it up hette den. Rätt så dåliga på att dansa varom ju också, så om filmen var bra? jaaada. Man blir ju som en aning sugen på att dansa själv också när man ser (fast att bara dansa sisådär på skoj, för jag är inte bra för 5 öre) Men roligt är det då iaf=) Nu när anna går dans och allt så tror jag att jag ska övertala henne att lära mig lite dancemoves senare så att jag inte känner mig helt värdelös hehe. fred



Kommentarer
Postat av: Anonym

men hallå du dansar väl? då borde du ju inte vara så dålig?

2009-02-08 @ 22:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0