Tisdag

Måste ha ställt av väckarn i sömnen imårse, så jag vaknade 25 över 8 och klev fort som fan upp. Då vart det allt fart på mig haha. Hade ju missat bussen, men som tur var så körde Norris idag så jag åkte med han och Hanna:) Tur säger jag bara! Kan inte komma försent nåmera, det har varit så mycket.
På engelskan fick vi alltså en uppgift att läsa en bok på engelska fram till vecka 14. Vi kommer bara att få lite lektiontid till det så resten måste vi läsa på fritiden!? Får väl se hur det går med det.. Och nu på idrotten hade vi inge fys, utan bara teori. Har just gjort klar min del av uppgiften om Hasch. Sköönt! Tror faktiskt att jag ska passa på att ta bussen som går nu, cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0