Torsdag

Insåg just att det inte är torsdag längre när jag skrev rubriken, men skitsamma. Ikväll har jag sett hockey. Aik mot Luleå. Aik vann, men ändå vad fan hände riktigt? Dom spelade ju jättebra i början åså men sen gick de snett och dom släppte in massa slarvmål. Från 0-3 till 2-3. Så slutade det. Men som sagt dom vann ju iaf och det är ju det som är det viktiga :)

Läste just våran klassblogg (som hanna äntligen har fixat en fin design till) och såg att tina nämnde att hon skulle leta skrot till imårn till bilden. Det hade jag helt glömt bort att göra, och det skulle verkligen ha varit bra om jag ägnade min tid åt det istället för hockeyn. Men nu vart det inte så och det är lite sent att hålla på och dra fram saker nu så jag får nog ställa klockan imårn och kolla om de kan finnas nå skrot till brudkronan jag ska göra. Brudkrona.. haha hur fan låter det igentligen? Jag tror att jag ska leta åt nåt gammalt diadem och sätta massa tjoller på den. Känner på mig att det kommer bli ett konstigt resultat iaf. Men det är nog meningen också, så det blir nog finemang! Men nu börjar klockan vara mycket så det blir sängen nu. Drygt 8 timmar kvar till bussen går, och 9 tills jag träffar tjejerna. Det är inte så länge ändå:) Sovgott allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0