Finemang

Taekwondo var mycket roligare än jag trodde. Visst, det var inte superkul men det funkade helt klart:) Sen somsagt åkte jag in till stan och gymade på friskvårds, det kändes efteråt kan jag säga. Vart ju som ett dubbelpass, perfekt! haha för den träningen behöver jag verkligen. Hörde nu också att mamma ska köpa hem en träningsmaskin, så det är ju bara posetivt:) 


Taggade tjejer innan det började!

Här sparkas de för fullt;)



Innan bussen gick hem hann jag in på H&M, och då hittade jag åt mitt presentkort därifrån som jag helt glömt bort i min ficka. Så då vart jag glad och hittade 2 väskor och 2 toppar bland annat. Fast jag köpte bara en av varje. Kunde nästan inte bestämma mig vilka jag skulle ta, men väskan är jag då nöjd med iaf. Toppen däremot är jag väldigt osäker på så den kanske åker tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0