utmanad

Jag blev utmanad av hanna! >hws<  klicka där! (de syns inte för de är nå sepe)
Regler: Länka till den som utmanat dig
Berätta 8 sanningar/vanor/ovanor om dig själv
Utmana 8 personer i slutet av ditt inlägg
Skriv ett meddelande i de 8 personernas bloggar, så att de vet om utmaningen.


1. Jag sover med lampan tänd & kan inte sova med fötterna utanför täcket.
Sedan en händelse, så tycker jag att det är läskigt. Och jag är rädd att samma sak ska hända igen.

2. Jag är beroende av tugummi.
Jag vet inte ens om det går att vara beroende av det men så är det. Har svårt att vara utan!

3. Jag tycker om att sminka mig.
Även fast jag är sjuk och inte ska visa mig för någon eller på kvällen innan jag ska sova så kan jag dra fram sminkväskan och testa nya sminkningar.

4. Jag är fruktansvärt bra på att missa bussar och inte komma i tid.
Jag vet inte om det bara är otur eller bara mitt eget fel. eller jo, det är mitt eget fel!

5. Jag sjunger varje dag.
I duschen, när jag kommer hem från skolan, i bilen, på kvällarna osvosv.

6. Jag tittar på barnfilmer när jag är sjuk.
Det har jag alltid gjort och har som aldrig slutat med det. Ser dom aldrig annars men just när jag är sjuk, ja då passar det finemang.

7. Jag kan ta över 2 timmar på mig att göra mig klar.
Vet inte vad jag gör igentligen, men tid tar det! Kan gå upp mot 3 timmar på en helg.

8. Jag älskar att köra skoter.
Har alltid älskat skotrar, sen jag var liten. Farten och känslan, jag älskar det helt enkelt.

9. Jag skrattar åt mina egna skämt.
Och jag tror jag har världens sämsta humor=P

10. Jag säger det jag skriver samtidigt (på datorn).
Har blivit en vanesak tror jag.

okej det blev inte 8 utan 10 st, men skitsamma:)

Jag utmanar: annie, jena, lina, amme, anna & linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0